Bájcsevej egy őszinte gold diggerrel

golddigger.jpgA gold digger (aranybányász) olyan személy, általában nő, aki pénzért, nem pedig szeretetért folytat tranzakciós kapcsolatot (Wikipedia).

Nikolettet egy társkeresőn ismertem meg. Fotói alapján egy csinos, 35 körüli nő, egy 4 éves kisfiúval. És akkor ime a beszélgetésünk. Egy igazi rapid-randi, 5 perces románc :)

Nikolett:
Szia
Küldj egy friss képet
Te:
Szia, küldöm
Itt a gyerekeimmel vagyok. Minden második hétvégén szombaton szoktunk találkozni.
Máskülönben egyedül élek Budaörsön egy kertes családi házban
Nikolett:
Olvastam ...
Azt írtad csak a nagyokkal talizol
Te:
Igen. Egy éve költözött el a második exem, azóta egyedül élek. A karantén miatt nem is nagyon keresgéltem uj társat. De most már ideje lenne. Te mióta vagy egyedül?
Nikolett:
Két és fel éve
Te:
Csinos nő vagy, gondolom van bőven jelentkező.
Ha gondolod, igyunk meg egy kávét valamikor. 5-ig dolgozom, fél hatra be tudok menni a Moricz körtérre
Amugy az az érzésem, hogy neked a külső nagyon fontos. Ezért nem biztos, hogy engem keresel, mert én ritkán vagyok öltönyben, inkább laza kényelmes ruhát viselek.
De jo szakmám van, jol keresek, jo helyen élek.
Nikolett:
Én biztos nem megyek a Móricra.
Te:
Mi lenne neked közelebb?
Nikolett:
És engem az igényesség érdekel és a pénz :)))
Amúgy meg abban az időpontban már a gyerekkel vagyok, vele meg ebben az időben sehova nem mennék
Te:
Pénz van bőven, de az igényesség számomra mást jelent. Jo emberi tulajdonságok, értékrend, müveltsèg
Én az öltönybe bujtatott prolikat majmoknak tartom. De tudom hogy a nők 90%-a ilyenre bukik sajnos
Én azt kell megtaláljam, aki nem ilyen.
Szoval szerintem nem egymást keressük. Ha esetleg ideiglenes kapcsolat is jo neked, én benne lennék bármiben
Nikolett:
Az igényesség nem azt jelenti hogy valaki öltönyben jár :)
Te:
Mindenkinek mást jelent az igényesség. Leirtam már hogy nekem mit
Nikolett:
Tényleg? Nálam az igényesség azt jelenti hogy ápolt és ad magára!
Te:
Értem. Rendben van, semmi bajom ezzel
Nikolett:
Ezen kívül szeretem a hosszútávú kapcsoltatokat még akkor is ha pl csak arról szól hogy mondjuk nem ideiglenes hanem adok kapok kapcsolat :)
Te:
Sejtem, hogy mire gondolsz... Én elvileg nem adok-kapok kapcsolatokat akartam, de utólag kiderült, hogy mégis az volt.. Első házasságom 10 évig tartott, ő 20 millioval távozott. A második házasságom 5 évig tartott, ő 10 millioval távozott. Szóval megvolt az adok-kapok :)
De én nem ezt szeretném
Nikolett:
Értem
Te:
Maradt még igy is 250 millio ingatlanvagyonom, de én egy kapcsolatot kölcsönös szimpátia, vonzódás, egymás támogatása (lelkileg) alapján képzelem el.
Aztán lehet hogy a következő is adok-kapok lesz, ha ugy alakul
Nikolett:
Szerintem egy férfinek anyagilag is kell támogatni a nőt
Te:
igen, ez legtöbbször igy van. A gyerekek miatt is
Persze vannak jol kereső nők is.
Különben tetszik benned, hogy te nem kerülgeted a forro kását, hanem őszinte és nyilt vagy. Meg csinos. De biztosan találsz olyant aki jobban illik hozzád
Nikolett:
Őszinte
Te:
A gyereked apja támogat?
Nikolett:
Nem!
Te:
szoval nem könnyü akkor neked sem.. Érdekelne amugy a történeted, mert az emberi kapcsolatok sok száz módon tudnak jol és rosszul is alakulni, és minden ember története egyedi. Szóval ha meggondolod magad és mégis el tudsz jönni valamikor egy találkára, akkor szivesen beszélnék veled